Ulkona oli ihan mukava keli lenkkeillä. Kävin itsekseni sauvakävelemässä niin pääsin etenemään vähän reippaammin. Minun oli aikomus siis kertoa itsestäni tänään vielä vähän enemmän, joten tässäpä tulee tietoiskua! :)

Olen 29-vuotias ja asustelen siis Joensuussa. Tässä kämppikseni Helmi (vas.) ja Pipsa.

koirat-normal.jpg

blogiin4-normal.jpg 

(Hirmu huono kännykkäkuva.. Olen nyt jo helisemässä tämän sivuston kanssa kun en saa tänne lisättyä edes pokkarilla otettuja kuvia koska ne ovat liian suuria. En ymmärrä. No, yritän sitten kikkailla edes jotain kuvia aina joskus näkyville. EDIT: nämä kuvat pitääkin ekana pienentää kuvankäsittelyllä..)

Helmi ja Pipsa ovat kohta 11-vuotiaita kääpiösnautsereita. Helmi on ollut minulla vuoden 2008 marraskuusta ja Pipsa vuoden 2009 lokakuusta lähtien. Molemmat on otettu samasta paikasta, eräältä "kasvattajalta". Jos joku kiinnostuu niin voin kertoa koirien taustoista enemmänkin, mutta ovat siis huonoista oloista pelastettuja tapauksia ja oman haasteensa elämään taustansa myötä tuoneet. Olkoonkin aina välillä haastavia, mutta minulle niin äärettömän rakkaita! <3 Pipsa on ollut viime aikoina vähän sairaana niin se huolestuttaa kovasti.

Tytteleiden kanssa siis asustellaan kolmisin. Sinkkuna olen ollut jo pitkän aikaa. Perheeseeni kuuluu koirien lisäksi äiti ja isi, isosisko lapsineen sekä kaksi pikkuveljeä. Loput perheestäni muodostavatkin sitten ihanat ystäväni ja bändin pojat. Olen kouluttautunut sosiaalialalle (sosionomi AMK) mutta se mitä tahdon loppuelämäni tehdä työkseni kiteytyy tähän kuvaan:

ramona7-normal.jpg

Tätä minä rakastan ja tämän takia teen töitä vaikka vuorokauden ympäri seitsämänä päivänä viikossa jos tarve vaatii! Näistä ihanista pojista yksi istuu tällä hetkellä pilven reunalla. Lauantaina siunaamme hänet perheen, omaisten ja läheisten kesken. Raskas päivä tulossa. Järkyttävä ikävä edelleen, tuskinpa se koskaan katoaakaan.