Tai paremminkin voihan se akvaarioliike missä asioin tänään, minkä teki! Kävin hakemassa akvaarioon lisää kasveja ja kaloja ja kerroin kyllä myyjälle moneen otteeseen että akvaariossa asuu myös rapu. Oikein piilopaikkoja ravulle kyselin, eli se ei voinut jäädä epäselväksi että Raineri asuu akvaariossa. Pyysin jotakin värikkäitä kaloja ja myyjä suositteli platyja. Otin sitten kolme urosplatya, koska poikasia en halua. Innoissani ajelin kotiin ja aloin totuttelemaan kaloja uuteen kotiin. Onneksi kerkesin ottaa niistä edes muutaman valokuvan, koska parin tunnin päästä kävi näin:

1486687_10152149215452402_1414406385_n-n

Ja paria tuntia myöhemmin yksi kala oli hävinnyt kokonaan. Löysin sitten Rainerin suodattimen alta "iltapalalta". Sinne oli maistunut yksi platy parempiin suihin ja tosiaan yhdeltä puuttuu nyt puolet pyrstöstä. Kyselin sitten ihmeissäni Rainerin kasvattajalta, että onko heilläkin ravut syöneet eläviä kaloja. Kun vastaus oli ei ja kerroin mistä kaloista oli kyse, Rainerin kasvattaja oli aivan kummissaan, että miten ihmeessä minulle on myyty raputankkiin pohjassa nukkuvia kaloja! Että sillä lailla :( Kyllä suututtaa! Tuli aika kallis iltapala Rainerille. Yön jälkeen noita puoltatoista kalaakaan tuskin nimittäin on enää jäljellä. No, sain facebook-kaveriltani vinkin ottaa pahoinpidellystä fisusta kuvan ja mennä takaisin liikkeeseen vaatimaan uusia kaloja tilalle, koska tosiaan olin kertonut että kalojen kaverina on rapu. Asiasta keskusteltiin nimittäin toisenkin kalan kohdalla, joka asui pohjahiekassa. Ja sanoin että en haluakaan niitä koska rapuhan syö ne. Eli huomenna sitten tekemään valitusta asiasta töiden jälkeen.

Suunnitellut lenkit ja salit on jääneet parina päivänä välistä (dieetti on pitänyt kyllä siitä huolimatta), olen valvoskellut viimeiset kolme yötä ja migreeni jatkuu edelleen vaikka olen joka päivä ottanut lääkettä. No, huomenna on onneksi jo perjantai. Kaipa tuon jaksaa vaikka päällään seisoen. Huomenna meillä on töissä esittelyssä korva-akupuktio, ajattelin kokeilla sitä, koska siitä saa mahdollisesti apua myös unettomuuteen. Lisäksi olen ajatellut mennä kuppaukseen? Onko kokemuksia?

Sanon tämän taas kerran, mutta te jotka nukutte ilman ongelmia, arvostakaa sitä. Minä olen teille äärimmäisen kateellinen! :0) Heipsan!